Leuk dat je een actie wilt bedenken voor je medeleden!
Hierbij een aantal tips waardoor je actie beter wordt:
Titel aanbieding
Korter is beter. En dat geldt ook voor advertenties. Een headline (het belangrijkste van je advertentie!) werkt meestal het best met slechts 4 of 5 woorden. Gebruik die dan ook vooral om de aandacht te trekken.
Tekst aanbieding (min 60, max 80 woorden)
Met 60 à 80 woorden bied je al meer dan voldoende context. Geef heel duidelijk aan wat de aanbieding/korting is. (langere teksten moeten worden ingekort)
Echte aanbieding
Maak een echte aanbieding: korting geven van 100 euro geven op een dienst is geen aanbieding, want de 100 euro wordt door BVL betaald als een lid besluit haar of zijn voucher bij jou in te leveren. Dus geeft meer waarde aan je actie dan de 100 euro incl. BTW.
Een aantal suggesties ter inspiratie.
– Lever jouw voucher in voor een sparsessie t.w.v. €199,00 *
– We bieden (omschrijving) in ruil voor de BVL voucher. Normale prijs hiervan € 250,00 *
– Zet je hiervoor de voucher in, dan is deze €200,00 * waard!
* fictieve bedragen genoemd
Websitelink
Je kan een link in je actietekst zetten naar je eigen website.
En nu?
Vul onderstaand formulier in om je actie in te sturen.