Leiden winnaar Nationale Citymarketing Trofee 2019


20 juni 2019
Categorie: Nieuws van leden

Trots en eervol!
Met grote trots delen we met jou dat Leiden de winnaar is van de Nationale Citymarketing Trofee 2019, in de categorie 100.000 + gemeenten. De Nationale Citymarketing Trofee wordt jaarlijks uitgereikt aan “de beste citymarketing gemeente van Nederland” van het afgelopen jaar.

Het winnen van deze prestigieuze vakprijs is een beloning voor een stad die de afgelopen 10 jaar intensief heeft samengewerkt in de opmaat naar kwalitatieve groei. Wij zien deze prijs dan ook vooral als een erkenning voor de brede inzet van al onze stadspartners, waar jij er een van bent! We zijn buitengewoon trots op onze relatie en dankbaar voor de samenwerking.

Leids Continuüm
Met het ‘Leids Continuüm’ zijn we er in geslaagd het brede belang van citymarketing voor de stad en onze partners te duiden. Vanuit een merkgedachte; één stad, één verhaal. Of zoals Ton Rombouts, voorzitter van de jury het verwoordde: “De winnaar van de Nationale Citymarketing Trofee is er in geslaagd het merk en de merkstrategie door te vertalen naar een aansprekend merkverhaal en combineert daarbij in haar strategie op een aansprekende manier heden, toekomst en verleden.”

Leiden als stad van cultuur en kennis, waar het verleden de bakermat is van het heden en voor de toekomst. Bekijk hier ‘het Leids Continuüm’ en ontdek zelf waarom Leiden geen toeval is.

Heel veel dank voor de samenwerking, de steun en het vertrouwen. Samen maken we de stad. Nog vele jaren!

Team Leiden Marketing