Accountantskantoor wordt veelzijdige adviespraktijk


29 mei 2018
Categorie: Nieuws van leden

Driebergen Accountants heeft zijn logo opgefrist. Eind mei maakte het vertrouwde rood in het beeldmerk plaats voor modern blauw. ‘We laten ermee zien dat we met een frisse nieuwe blik de wereld in kijken, maar dat we tegelijkertijd behouden wat goed is’, licht directielid Diana Driebergen toe. ‘Van een traditioneel accountantskantoor groeien we uit tot een veelzijdige adviespraktijk.’

 

Het past volgens Driebergen in een tijd waarin administratieve software steeds slimmer wordt en ondernemers veel meer zelf kunnen. ‘Het traditionele accountantswerk waarin we achteraf de cijfers op een rij zetten, blijven we natuurlijk doen. Maar meer dan ooit gaat het moderne ondernemers óók om de toekomst. Zij willen, zowel gevraagd als ongevraagd, goede en alerte adviezen over de zaken die op hen afkomen. Vandaag, morgen, overmorgen, in een verdere toekomst…’

 

Met name op dat laatste vlak ziet het kantoor zijn dienstverlening al geruime tijd gestaag groeien. Daarbij focust het op sectoren waarin het door ervaring en bijzondere interesse al sinds jaar en dag thuis is: Fresh & Food, Bouw & Vastgoed, Business to Business-dienstverlening en Not for Profit (stichtingen, verenigingen, kerkgenootschappen e.d., red.). Net als het zich onderscheidt door een hooggekwalificeerde controlepraktijk en een kennisrijke DGA Desk.

 

Slogan

Vorig jaar nog scoorde Driebergen een 8,3 bij een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek. Het kantoor wordt onder meer gezien als deskundig, zorgvuldig en klantgericht. Klanten waarderen de bestaande dienstverlening. ‘Dat is mooi’, zegt Driebergen, ‘maar toch willen we meer! Verrassender, creatiever en initiatiefrijker zijn bijvoorbeeld. Vandaar die slogan ‘fris, scherp en helder’. Die geeft wat ons betreft precies weer waar we voor staan: we zijn van deze tijd, alert en attent én helder in zowel adviezen als afspraken. We gaan nadrukkelijker en vaker van ons laten horen.’

 

De leiding van Driebergen Accountants bij een van de reclameborden waarmee het kantoor de aandacht vraagt. V.l.n.r.: Diana Driebergen, Peter de Boer en Wim Driebergen.